054-6268101

למה לשמור בסוד מהגבר שלך שאת מתרגלת את עקרונות “אשה מלכה”?

נתתי לחברה טובה שלי לקרוא את הספר שלי “דרושה מלכה”.

לאחר שסיימה לקרוא אותו היא אמרה לי: “עכשיו הבנתי שכל הבעיות בזוגיות שלי נבעו מכך שאני כל הזמן רוצה לשנות אותו, לא מפסיקה לקטר ולהתלונן עליו ומאכילה את עצמי סרטים רעים עליו שבכלל לא קיימים.”

היא רצתה לנסות את הכלים שאני נותנת בספר, אבל לא רצתה שבעלה ידע שהיא הולכת לתקן את הזוגיות שלהם והסבירה את עצמה כך:

“אני מפחדת שאם הוא ידע ואולי אפילו יקרא קצת בספר שלך, הוא יהיה מעצבן וכל שניה יעיר לי במקרים בהם אני מתנהגת לא לפי הספרויגיד לי: “אמרתי לך.”

למרות שאני בטוחה שזה לא יקרה והוא לא יגיד לה “אמרתי לך” כי מהניסיון שלי אני יודעת שברגע שנשים מתחילות ליישם את עקרונות “אישה מלכה”, גברים הופכים ליותר שמחים ומאושרים ולא נקמנים, מגנים וקטנוניים.

ובכל זאת , למה אני עדיין ממליצה לא לספר לגבר ?

1. ככל שאת שומרת על יותר סודיות, כך יש לך יותר פרטיות ויותר בטחון להתנסות ולתרגל את השיטה “אישה מלכה”

למרות שבעלה של חברה שלי לא היה אומר לה כלום, זה טוב שהוא לא ידע כי כך לא היו לו ציפיות ולה היה הרבה ביטחון להמשיך להתנסות עם הכלים החדשים. גם כאשר היא עשתה טעויות, אף אחד לא ידע, חוץ ממנה וממני.

אחד היתרונות הנפלאים של שיטה “אישה מלכה” הוא שמדובר בשיטה סלחנית מאוד. בסופו של דבר את רק לומדת וזה נחמד שאין עלייך יותר מידי לחץ.

למרות ש”אישה מלכה” זה העסק שלי, בהתחלה בעלי לא ידע עליו הרבה. ועכשיו, כשהשיטה “אישה מלכה” מתפרסמת בקצב מטורף ובגלל שגם אני לא מושלמת, יש מקרים שבעלי עוקץ אותי פתאום ואומר לי: “שמעתי על איזה שיטה נחמדה .. “אישה מלכה” משהו.. כדאי לך לנסות !”

משעשע. נכון? אז אותי לא כל כך 🙁

אם בעלך לא יודע מה את עושה, אז הוא לא יכול להתלונן שאת עושה משהו לא בסדר, נגיד כשאת מתהפכת עליו פתאום כשהוא נושם חזק מידי כשאת מנסה לקרוא ספר.

זה קורה לטובות מכולם במיוחד בתחילת הדרך. (:

2. גם עם בן זוגך כבר יודע על שיטה “אישה מלכה” זה לא יפגע בך!

האם זה יהרוס את הסיכוי שלך להיות “אישה מלכה” אם בן זוגך יגלה את כל הסודות שאת לומדת למען הזוגיות שלכם?

בוודי שלא!

אני אפילו מכירה לא מעט גברים שמתכתבים איתי במיילים ומבקשים ממני עצות עוד לפני שהם ממליצים לנשים שלהם ללמוד את השיטה. תתארי לעצמך איזה לחץ זה…

אבל גם דרך כזאת עדיין מביאה לאותה תוצאה.

אם אין שום סיבה שמחייבת אותך לגלות לבן זוגך, אז עדיף שתשאירי את זה בסוד, במיוחד בתחילת התהליך ותהני מהיתרונות שבזה.

בסופו של דבר רוב הגברים מגלים ומחיכים (:

3. הוא יכול לגלות מה שאת עושה רק בערך

מה לעשות אם את רוצה לשמור על סודיות, אבל רוצה להתקדם וחייבת לספר לו?

מזאת אומרת?

הרבה נשים נתקלות בבעיה כשהן רוצות לבוא לסדנה, להשתתף בקורס או לשלם לליווי אישי. אז הן לא יכולות להמנע מלבקש עזרה מהגבר שלהן: אם זה ברמה כספית או פיזית – לשמור על הילדים לדוגמא.

אז הנה גישה שאני מציעה. וזו אחת המיומנויות של אישה מלכה. את יכולה לבטא את הרצון שלך (במקרה שלנו זה ללמוד דבר חדש) בלי למסור הרבה מידע מעצמך ולתת לו לשאול שאלות אם ירצה.

למשל להגיד כך: “יש איזו סדנה לנשים שאני מאוד רוצה ללכת אליה. מה אתה חושב?”

רוב הגברים לא ישאלו שאלות. כי לרובם בראש תהיה מחשבה: “זה יכול לגרום לה להיות מאושרת” ולא משנה אם זה סדנה לבישול טבעוני, זומבה, יוגה או סדנה בת 3 ימים.

הכל אותו דבר עבורם כל עוד זה מה שחשוב לך ויעשה אותך מאושרת רוב הגברים יגיבו כמו בעלה של חברה שלי: “אני לא יודע מה את עושה, אבל תמשיכי לעשות זאת.”

ואם בן זוגך ישאל אותך תעני לו: “אני הולכת ללמוד איך להיות אישה טובה יותר”

אם תרצי להוסיף ולספר לו יותר, את יכולה. אבל מהניסיון שלי במקרה הזה פחות זה יותר.

אהבת? שתפי עם חברה

אולי יעניין אותך גם

התחברות לאתר