054-6268101

למה השנה זוגיות שלך תהיה טובה יותר?

את בטח חושבת שאין לי מושג עם אילו קשיים ואתגרים את מתמודדת כרגע בחיי הזוגיות שלך? בטח שאני יודעת! אבל הנה עוד משהו קטן שאני יודעת : הזוגיות שלך תהיה טובה יותר בשנה חדשה! ואני יכולה להסביר לך למה:

1. יש לך חלום “תעקבו אחרי החלומות שלכם, הם יודעים את הדרך.” ~ קובי יאמדה

יש לך חלום להיות מאושרת עם הגבר שלך! והוא מתחזק מיום ליום, אחרת לא היית עוקבת אחר התכנים של “אשה מלכה” שלי. אני מאוד מאמינה שכאשר יש לאשה חלום והיא לא מוכנה לוותר עליו, היקום נרתם כדי לעזור לה להגשים אותו. אולי עכשיו לא הכל ורוד בחיי הזוגיות שלך ומה שדוחף אותך מעל לכל להגשים את החלום זה כאב, פחד או אכזבה…. אל תדאגי! כאב, פחד ואכזבה היו חלק מרכזי ברצון שלי להציל את הנישואים שלי. בהתחלה הייתה לי רשימה אין סופית של תלונות ולבסוף הפכתי אותה לרצון עז אחד: רציתי אינטימיות, תשוקה, שמחה ושלווה ביחסים שלי! רציתי להרגיש מלכה אהובה ומחוזרת! ברגע שאת מודעת למה שאת באמת רוצה, את מביאה את “הפוקוס”, האנרגיה ואולי הכי חשוב את הדמיון שלך כדי להשיג את המטרה. אולי הרצונות והחלומות שלך הם – שהוא יכבד אותך, שיתן לך להרגיש שיש לך פרטנר, שיוקיר אותך יותר, שאת מתגעגעת לקרבה שלו… את צריכה לדעת מה את רוצה בדיוק, ואיך להגיע לשם. זה כמו לכוון את WAZE של חייך.

2. יש לך יותר ידע “כשהתלמיד מוכן, המורה מגיע” ~ בודהה

את מחפשת תשובות לשאלות שלך. את פתוחה לידע חדש. אחרת לא היית קוראת את הפוסט שלי. עכשיו את יודעת יותר ממה שידעת קודם בתחום החשוב ביותר בחיי האשה – יחסים, אהבה וזוגיות. אולי את שואלת את עצמך: למה רק עכשיו אני יודעת את כל זה? איפה כל הידע הזה היה קודם? זו שאלה שאני שומעת מכל התלמידות שלי ובזמנו בלי ספור שאלתי את עצמי את אותה השאלה. התשובה היא פשוטה. לפני כן, כנראה, לא היית מוכנה לשמוע על משהו כמו שיטת “אשה מלכה” שלי. גם אני התנגדתי בהתחלה… רק כשהפכתי למוכנה, סודותיהן של נשים עם זוגיות מאושרת היו עבורי כמו התגלות, כמו לחישה אלוהית. הן היו מפתיעות ומחשמלות. מהר מאוד הייתי אסירת תודה על הידע והמיומנויות שהמחקרים שלי הביאו לי.

3. את אמיצה יותר “כל החלומות שלנו יכולים להתגשם, אם יהיה לנו את האומץ לרדוף אחריהם” ~ וולט דיסני

הזמן גורם לך להיות נועזת יותר. את כנראה מוכנה יותר לנסות דברים חדשים, לעשות שינויים למרות הפחד ולקחת סיכונים במערכת היחסים שלך על מנת ליצור את הקשר שאת משתוקקת לו כל כך. ואני מעריצה אותך על זה, כי זה דורש מלא אומץ! זה היה המפתח גם בשבילי. הייתי מוכנה להתנסות במערכת היחסים שלי למרות שזה היה מפחיד והיה בניגוד לכל מה שידעתי ועשיתי. אמרתי לעצמי:”תמיד אוכל לחזור לדרך הישנה אם לא אוהב את החדשה.”

4. את לוקחת יותר אחריות “כאשר אתה מאשים אחרים, אתה מוותר על כוחך להשתנות” ~ ד”ר רוברט אנטוני

נשים שלא מבינות או מתנגדות לשיטה “אשה מלכה” שלי חושבות שהיא מציגה את האשה כקורבן. אבל כדי להיות קורבן, צריך להאשים מישהו אחר. בעבר, כשלא הייתי “אשה מלכה”, הייתי קורבן, כי האשמתי את בן הזוג שלי בכל הכישלונות של הזוגיות שלנו. הרגשתי אבודה וחסרת כוח לחלוטין… אך הכוח שלי חזר ברגע שהבנתי שאני בעצמי משנה את הזוגיות שלי בדיוק כפי שאני רוצה וחולמת. מאותו הרגע התחיל הקסם בחיי והוא ממשיך עד היום והוא יהיה תמיד. גם את, אשה יקרה, לקחת אחריות! אחרת לא היית קוראת את זה עכשיו. כאשר את לוקחת אחראית על עצמך, את יכולה להפוך את העולם כולו -כולל היחסים שלך – לטובים יותר. אגב, האחריות היא אטרקטיבית ומושכת. למה? שמתי לב, שאני נמשכת יותר לאנשים שמודים בטעויות שלהם ומתנצלים עליהן.

5. יש לך תמיכה “לפעמים כל מה שאתה צריך לעשות זה לבקש עזרה, והדבר יכול להוביל להגשמת כל חלומותיך” ~ רנדי פאוש

רק את המומחית הטובה ביותר לגבי החיים שלך! והמסרים שאת בוחרת להקשיב להם משפיעים על הבחירות בחייך. אם את בוחרת לשמוע שוב ושוב מסרים כמו: “הוא לא טוב עבורך. זרקי אותו!” “יש גברים יותר טובים ממנו. תעיפי אותו!” “אין לך כבר מה לעשות איתו. תתגרשי” “אני אכיר לך עורך דין לגירושין תותח על” אז גם הבחירות והמעשים שלך יהיו בהתאם.

אם את מחליטה להקשיב למסרים אחרים כמו: “אני מאמינה בך וביכולת שלך לשפר את הזוגיות שלכם” “זה קרה גם לי, אבל עכשיו הזוגיות שלנו מדהימה והנה מה שעשיתי…” “אני מורידה בפנייך את הכובע על הנחישות שלך להציל את הנישואים. כל הכבוד לך.” “יופי, את ממש מצליחה!” הבחירות שלך יובילו אותך לדרך חדשה ומופלאה. מכיוון שאת כאן, זה סימן שאת מצאת קהילת נשים שאת רוצה להיות חלק ממנה. כאן את לא לבד! אנחנו כאן איתך ואנחנו נתמוך ונעודד אותך ליצור זוגיות בה תרגישי “אשה מלכה” אהובה ומחוזרת בכל יום לכל החיים.

6. יש לך השראה “כדי להאיר אחרים, עליך לזהור בעצמך.” ~ תומאס ס. מונסו

ב”אשה מלכה” יש מגוון דרכים להגשים את החלום החל ממוצרים ייחודיים ללימוד עצמי כמו ספר “דרושה מלכה” עד לתכנית ליווי אישי “נולדת להיות מלכה”. אם את דומה לנשים שיצא לי לפגוש, שהחליטו לאמץ את השיטה “אישה מלכה” ולקחו אחריות על הנישואים שלהן והמשפחות שלהן, אז לקראת השנה החדשה תעשי משהוא טוב קודם לעצמך! ואז תראי איך השינוי שאת עוברת יעשה טוב לזוגיות שלך ולמשפחה שלך!

אהבת? שתפי עם חברה

אולי יעניין אותך גם

התחברות לאתר