054-6268101

הייתי האישה המושלמת… עד שהתחתנתי

לפני שנחשפתי לכל העולם הזה שנקרא שיטת “אשה מלכה”, נישואיי היו על סף גירושין. הייתי האישה המושלמת … עד שהתחתנתי בת זוג טובה, באמת! אבל משהו השתנה בי ולא אהבתי למי שהפכתי, וברור שגם הוא לא. מעולם לא לקחתי אחריות על האושר שלי, האשמתי את בעלי בכל דבר. הייתי כוחנית, שתלטנית ודעתנית. לא הייתי מרוצה וביקרתי אותו ואת ההיתנהגות שלו, הייתי בוכה, נלחמת, צועקת, מכתיבה, קובעת…

ולפעמים מתעלמת ממנו כדי לקבל את שלי. היו תקופות שלא היינו מדברים גם שבועות.

היה לי ברור שהוא עוד רגע נשבר ועוזב ושאני זקוק לעזרה. לאחר חיפושים רבים, קראתי את הספר “דרושה מלכה”, התקשרתי לילנה והתחננתי שתעזור לי להציל את הנישואים שלי.

מהר מאוד הבנתי כמה דברים:

1. יש לי הרבה מה ללמוד. כל הידע שחשבתי שישי לי בזוגיות הוכיח את עצמו כלא יעיל ואפילו מזיק וכל מה שילנה לימדה אותי הרגיש כמו תגלית שאיחרה לבוא. 2. שיטת “אשה מלכה” מעצימה אותי כאישה, כרעיה וכאמא. ואלוהים כמה שהייתי זקוקה לזה! אני מרגישה שאני מכבדת את עצמי יותר קודם כל והאנשים סביבי מגיבים לזה בהתאם. 3. הדרך לא תמיד קלה. מדובר בתהליך של שינוי שנוגע בנקודות הכי רגישות שלי. לא הכל קל ליישום ולפעמים זה אפילו קצת מפחיד לנהוג בצורה שלא נהגתי בעבר. החלק הכי קשה עבורי היה עניין הפגיעות.

לחשוף את החולשות שלי. להודות לעצמי ולבעלי שאני לא יכולה לעשות הכל ולא יכולה להמשיך ולשאת בנטל ניהול הבית והכספים… זה היה יותר מידי בשבילי. אבל היה לי מאוד קשה להודות בזה, במיוחד בעניין הכסף. אני טובה עם כסף. זה גם המקצוע שלי. כל כך פחדתי שאם אמסור את הכספים לבעלי, הכל יתמוטט ולא אוכל להרשות לעצמי מה שאני רוצה. ובכל זאת, היה לי רצון להשתחרר מהמטלה הזו כדי שאוכל לפנות יותר זמן לעצמי ולחוות את ההרגשה הלא מוכרת הזאת של לסמוך עליו גם אם זה שם אותי במקום פגיע. זה לא קרה מיד, אבל כשזה קרה, הבנתי שלא היה לי ממה לפחד.

רק העובדה הפשוטה שבעלי הבין שאני באמת סומכת עליו שהוא כל כך קריטי עבורי יצרה קירבה שלא הייתה קיימת הרבה זמן בינינו. וכשהוא ראה אותי מטפלת בעצמי טוב יותר, הוא העריך אותי אפילו עוד יותר והתחיל לרצות לפנק אותי גם.

פתאום הוא הציע לי עיסוי או אמר לי ללכת לישון בצהריים, דברים קטנים שעשו לנו הרבה טוב. זוהי אומנם רק דוגמא אחת, אבל אני לא יכולה לתאר במילים כמה היא משמעותית! זה היה משחרר ומעצים.

למדתי שהפגיעות שלי מקרבת אלי אחרים, לא רק את בעלי.

התהליך הזה עם ילנה גרם לי להתחבר באמת ללב שלי, למטרה שלי ולתשוקה שלי.

אני החלטתי לספר חלק קטן מהסיפור שלי כאן כי אני יודעת כמה השראה סיפורים של אחרות נתנו לי.

כעת, כשאני חווה זוגיות מאושרת ומספקת מדי יום, אני לא מצליחה לדמיין את חיי בצורה אחרת.

ואני מאחלת לכל אישה בעולם להרגיש ככה.

לפני שלמדתי את המיומנויות והכלים של שיטת “אשה מלכה” הייתי בטוחה שהגבר שלי הוא פשוט גבר לא טוב, לא מוצלח. והיום, היום הוא הגיבור שלי. בעלי הוא אותו בחור מדהים שהתחתנתי איתו. הוא נהיה מדהים עוד יותר כעת, לאחר שלמדתי את הדרך הנכונה לזוגיות טובה.

טל, בת 38, נשואה + 3

אם את לעיתים קרובות מזהה את עצמך בסיפורים האלו ומקבלת השראה מהשינויים שהנשים האלו עברו, זה אומר שזה אפשרי גם עבורך!

אני פה בשבילך, ילנה בולוטין
054-62-68-101

נ.ב. אם את מרגישה שאת זקוקה להכוונה ועזרה נוספת, ליווי אישי זה הפתרון עבורך.
לשיחת היכרות ללא עלות לחצי כאן >> https://bit.ly/3xSr2NL

אהבת? שתפי עם חברה

עוד סיפורים

התחברות לאתר