054-6268101

האם יש תקווה לזוגיות שלך?

5 שאלות שיעזרו לך לדעת בוודאות – באופן מיידי!

אם את שואלת את עצמך “האם יש תקווה לזוגיות שלי?” זה אומר שאת מרגישה שהכל מתפרק בזוגיות שלך,  את חיה בייאוש, חוסר תקווה, אי-ודאות, מתח מתמיד  וחווה הרבה כאבי לב. אחרי הכל, אף אחת לא שואלת שאלה כזאת כאשר  אשה מרגישה כמלכה אמיתית – אהובה ומחוזרת לנצח נצחים ומתעוררת כל בוקר עם חיוך… שאלה כזאת  עולה רק כשאת פגועה במיוחד,  כועסת והתחושות האלה מלוות אותך מזה זמן רב.

אני עוד זוכרת את ההרגשה הזאת, אפילו שזה היה לפני הרבה זמן והיא מחורבנת.

גם אני חשבתי שהכל חסר תקווה ושאין שום סיכוי שהמצב יכול להשתפר . כמובן שטעיתי,  דברים יכולים להשתפר! והם אכן השתפרו מעבר לכל מה שיכולתי לצפות. והכי חשוב שתדעי, שדווקא אני הייתי בעלת הכח לשינוי בתקופה הלא פשוטה הזאת! ומה לגבי המצב שלך? האם יש תקווה לזוגיות שלך? הנה 5 שאלות שיעזרו לך לדעת בוודאות – באופן מיידי! שאלה מס’ 1: האם את רעיה\בת זוג?  אם ענית “כן” על השאלה הזו, יש לי חדשות מצויינות! יש עדיין תקווה. עד כה יש לך את כל הסיבות להיות אופטימית שהנישואים\זוגיות שלך יכולים לא רק להנצל, אלא הם יכולים להיות מאושרים שוב. זה מכיוון שהכח בזוגיות נמצא אצלנו הנשים. לנו הנשים יש יותר כח ליצור שינוי במערכת היחסים !  לנו יש את היכולת להחליט על אופי היחסים עם בן הזוג. לנו יש את הכח להפוך את היחסים לרגועים, חמים וכיפיים שוב או מתוחים, מרוחקים ולחוצים שוב. ואני אוהבת להוסיף: “גברים מבינים בזוגיות בערך כמו שאני מבינה בכדורגל”

במשך השנים הראשונות של הנישואים שלי, בחרתי להיות מתוחה ומרוחקת.  לאחר מכן ברגע שלמדתי את 5 הסודות של נשים עם זוגיות מאושרת, התחלתי לבחור להיות אהובה ומחוזרת כל הזמן.

וכך זה נמשך כבר במשך 20 שנה.

מי לא הייתה מכוונת את הנישואים שלה ל”מאושרים” אם הייתה לה את האופציה? פשוט לא היה לי מושג איפה נמצא המתג הזה, או שבכלל היה מתג כזה. זה היה מתסכל.

אני יודעת שזה נשמע מעט מוזר אבל את שולטת במתג הזה פשוט עקב היותך אשה!

זה נכון אפילו אם מערכת היחסים שלך במשבר. את יותר חזקה ממה שאת חושבת. ועד עכשיו, בהתבסס על שאלה מס’ 1 יש תקווה לזוגיות שלך, והיא יכולה לחזור להיות מדהימה. שאלה מס’ 2: האם בעלך הוא בחור טוב?

ישנם גברים שאת לא בטוחה איתם,  וביטחון קודם לכל. אם בן זוגך הוא לא אחד משלושת הבחורים האלה [לצפיה לחצי כאן], אז יש לי חדשות טובות, יש לך גבר טוב! לא גבר מושלם, אבל אחד שאת יכולה לבנות איתו מערכת יחסים מצויינת! שאלה מס’ 3: האם את יכולה להזדהות עם אחד מהדברים הבאים?

[לחצי כאן] ותבדקי את הרשימה של 10 הדרכים לשלוט בגבר  אם את מזדהה עם חלק מהדברים האלה זה חדשות טובות! מכיוון שהרגע מצאת מקור משמעותי למשקעים ביניכם. וכמו שהבנת כבר, לך יש את הכח לשנות את זה. אם את כמוני, כנראה שלא שמת לב בכלל שאת עושה את הדברים האלה. אני למשל חשבתי שרק עזרתי לבעלי, לא הבנתי שאני גורמת לנזק משמעותי לקשר ולרומנטיקה שלנו. זה גרם לבעלי להיות מרוחק ועצבני כל הזמן, ואילו אני ראיתי גבר חלש ואפילו סוג של לוזר, ואלו הדברים שגרמו לי לרצות לשלוט בהכל כל הזמן. אבל לאחר שהבנתי שהדרך שלי היא שגויה חל שיפור חסר תקדים במערכת היחסים שלי.

שאלה מס’ 4: האם שמעת על 5 הסודות של שיטה “אשה מלכה”? גם לאחר שהבנתי שאני תורמת לבעיות במערכת היחסים שלי  עדיין לא יכולתי לבנות מערכת יחסים בה אני  מקבלת יחס כ”אשה מלכה”, פשוט לא ידעתי מה לעשות במקום.

ואם את מחליטה שאת רוצה להציל את הזוגיות שלך, את יכולה להפסיק את ההרגלים הלא נעימים האלה.   אם תשובתך לשאלה הזו היא “האם שמעתי אי פעם על מה? זה אומר שאת מפספסת מידע קריטי ומשנה חיים. חמשת הסודות של שיטת “אשה מלכה”  מראים לך איך לגרום לגבר שלך להקדיש לך את זמנו באופן טבעי ולקבל ממנו תשומת לב וחיבה! אחד היתרונות הגדולים של השיטה הוא שכיום אני לא מנדנדת ומציקה לגבר שלי ואף לא צריכה לחזור על עצמי 200 פעמים כדי שיבין אותי. אף פעם לא הבנתי שישנן מיומניות לזוגיות  או שהייתי צריכה להכיר וללמוד אותן  כדי שתהיה לי מערכת יחסים טובה. תמיד חשבתי שאני פשוט אדע איך להתנהל בעצמי. הרי זאת לא תהיה אשמתך אם לא תדעי להכין חביתה טובה אם אף אחד מעולם לא הראה לך איך להכין ? אותו דבר לגבי זוגיות, איך תדעי להתנהל נכון במערכת יחסים אם איש מעולם לא הראה לך כיצד? שאלה מס’ 5: האם התחלת להכין את עצמך נפשית לפרידה?

אם התשובה שלך היא “כן”, אני יכולה לגמרי להבין אותך. זאת סיבה נוספת שבגללה הנישואים שלך מרגישים כ”כ קשים כרגע. במשך כמה שנים הייתי על סף פירוק הנישואים שלי, מכיוון שחשבתי שכך יהיה לי טוב יותר, כמובן שזה לא היה נכון ורק הקשה על מערכת היחסים שלי להיות שלווה ואוהבת. חשבתי שעליי לנקוט אמצעי זהירות ולתכנן לגרוע מכל. עכשיו אני יכולה להבין כמה נזק גרמתי. זה גרם לשנינו להיות במגננה מכיוון שאיום הגירושים תמיד היה מעל ראשינו. אף אחד לא במיטבו כשהוא במגננה. אז שיפור אחד משמעותי היה שהחלטתי לקפוץ כולי פנימה, ולבסוף כשהאיום של פרידה נעלם יכולנו שנינו להרגע, לנשום ואפילו לצחוק ביחד. את בטח לא דמיינת שאפילו חשיבה על פרידה גורמת כ”כ הרבה ריחוק וכאב לב לנישואים שלך, אבל זה ללא ספק גורם! זה מפחיד לחשוב שבן הזוג שלך עלול לעזוב אותך. אפילו אם בעלך\בן זוגך הוא מי שגרם לך לפחד שהזוגיות שלכם קרובה לסיום וענית “כן” על השאלות למעלה, אז תדעי שעדיין יש הרבה תקווה לזוגיות שלך. אני יודעת שקשה להאמין למה שאני אומרת. אולי ישנן נסיבות מיוחדות שאת מפחדת שיגרמו לכך שהצלת הזוגיות תהיה בלתי אפשרית, אני מבינה את זה. מה אני כבר יכולה להבין על המצב שבו את נמצאת? אני לא, מכיוון שאת המומחית לגבי חייך. אבל אם כל הזמן, הלב והאנרגיה שכבר השקעת במערכת היחסים שלך, היה מעציב אותי לראות אותך מסיימת הכל חמש דקות לפני שנס יכול לקרות. במקום זה תשקלי להתנסות בשיטה “אשה מלכה” ותהפכי את הזוגיות שלך להצלחה מסחררת!

באהבה,

ילנה

אהבת? שתפי עם חברה

אולי יעניין אותך גם

התחברות לאתר