054-6268101

איך הצלתי נישואים שבורים

איך קבלתי בחזרה את בעל חלומותיי

החלום

תמיד חלמתי על בעל תומך, בעל חם, אוהב, דואג. בעל שמבין אותי בלי מילים. בעל שמכין לי וקונה לי ובעיקר מקשיב לי תמיד. בעל שמספר לי ובעל שמפנה לי מקום איפה שהוא נמצא, כדי שנוכל להיות ביחד. בעל שהכי מכל דבר בעולם, אוהב ורוצה להיות איתי.

האמת היא שהתחתנתי עם גבר שענה על כל מה שרציתי. אולי לא לגמרי הבין אותי ללא מילים, אבל הסכמתי להתפשר על הסעיף הזה, משום שהגבר שלי אהב אותי כל כך, שחשבתי שלהסביר בדיוק מה אני רוצה, זה לא סיפור גדול.

המציאות

אבל, החיים לאט לאט החלו להשתנות.  בהתחלה, הוא העדיף לעשות כל מיני דברים בלעדיי, ואני נעלבתי, אך הבלגתי. 

אחר כך העבודה הפכה להיות המפלט שלו,  והוא חזר בשעות יותר ויותר מאוחרות. במקביל הוא הלך ונעלם לתוך העולם הדיגיטלי, עד שכמעט לא נותר לנו זמן לתקשורת אחד עם השנייה.

הוא הפסיק לקנות לי ולהכין לי.  אפילו ליום ההולדת וליום האם לא קיבלתי יותר מ”מזל טוב” לאקוני בעל פה. לא כרטיס ברכה, לא מתנה, לא פרח.

שיחות הטלפון שלי אליו סוננו לרוב, או נענו ב”אין לי זמן כרגע, אחזור אלייך בעוד חצי שעה”, אך לעולם לא קיבלתי את השיחה החוזרת.

נראה לי שהוא העדיף כל דבר על פני להיות איתי או לדבר איתי. התסכול והעלבון שלי היו גדולים. שמרתי חלק גדול מהחיים שלי לעצמי. הוא לא ידע ולא התעניין.

כשהיו לי חדשות מרגשות או רגעים של עצב בהם הייתי זקוקה לאוזן קשבת, התקשרתי לחברות או לידידים. הלכנו והתרחקנו.

כשלא הייתה ברירה אלא לתקשר איתו, פניתי אליו עם מטען של עלבון צורב, ובתחושה שאינני אהובה ואינני רצויה, וכל תגובה שלו, כמעט, הביאה אותי לתסכול, התפרצות או זעם.

שוב ושוב רצתי לחדר אחר, טרקתי את הדלת ובכיתי בכי בודד ומיואש. הוא בתמורה דפק על הדלת בתסכול, הוא לא הבין מה קרה, וביקש בקול די תקיף שאפסיק לבכות.

זה רק העליב ותסכל אותי יותר… שוב ושוב איימתי שאעזוב אותו. אני יכולה לתקן את היחסים

יום אחד שמעתי על ילנה. קראתי בשקיקה כל מה שהיא כתבה, וצפיתי בכל הסרטונים שלה. חשבתי לי שהיא נפלאה וגאונה,

רק הפריע לי השימוש במילה “מלכה”.  לא הייתה לי שום מטרה להיות מלכה. באותו זמן הספיק לי להיות טיפה יותר מוערכת מסמרטוט הרצפה בבית שלי.

בעיקר רציתי לתקן את מה שהיה ביכולתי לתקן. היה לי ברור שאם יש בעיות, בעלי הוא לא היחיד שאשם בקיומן.

מאוד מצא חן בעיניי שילנה אמרה שרק אני יכולה לתקן את היחסים, כי היה לי ברור שבעלי לא יעשה שום צעד לשינוי המצב הקיים (ניסינו בעבר טיפול זוגי וזה היה רע),

ואני, למרות שאיימתי בפרידה, העדפתי לנסות להציל את היחסים. וכך התחלתי לעבוד עם ילנה. ואיזה כיף זה היה!

ילנה בולוטין.
054-6268101

נ.ב. אם את מרגישה שאת זקוקה להכוונה ועזרה נוספת, ליווי אישי זה הפתרון עבורך.
לשיחת היכרות ללא עלות לחצי כאן >> https://bit.ly/3xSr2NL

אהבת? שתפי עם חברה

אולי יעניין אותך גם

התחברות לאתר